God morgon

Jag tog upp det här med maten nu när jag lämnade honom idag så att de skulle fatta att det är ett orosmoment för mig. Hoppas de ser till att han slipper gå hungrig nu tills han förstår mattiderna.

Hemma slipper han ju gå hungrig, om han inte ätit så får han något annat en stund senare eftersom jag tycker han är för liten för att börja med "äter du inte får du vänta till nästa måltid" men men han kanske lär sig detta fort på förskolan.

Lämnandet gick kanon! Hehe han sprang in direkt, fick ropa på honom att komma tillbaka. Då kom han travandes tillbaka och gav mamma en puss och sa hejdå samtidigt, vände på klacken och sprang in igen :-D

Kommentarer
Postat av: Bodil

Vad härligt att han verkar trivas så bra!

2009-01-23 @ 09:31:52
URL: http://telefonsladd.blogspot.com


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback