Angående kommentarerna...

...angående kommentarerna till förra inlägget:

*skratt* :-D Jag skriver i min blogg en dag att jag är trött och inte orkat diska och det är tydligen en jättegrej :-D Jiiises, gröt i flaska. Ja? jag har ett litet barn som får välling i flaska på morgonen och kvällen. Förrut fick han grötpulver i vällingen också men har nu övergått till rent vällingpulver.

HERREGUUUD så sjuk i huvudet jag måste vara asså ;-)


Amning: Jag ammade Victor i 6 veckor, sedan sinade jag, trodde jag eftersom jag saknade kunskaper om hur amning fungerar med tillväxtperioder osv. Alvin ammade jag i nästan 18 månader. Han var med och styrde sitt avslut själv.


För den som undrar vad det är för mupp som håller på skriver skit här kan jag berätta att det är en psycho brud som blivit av med sitt barn.

Soc tog ungen eftersom hon är en sjukt dålig mamma. Hon startade en massa trådar på familjeliv och beklagade sig. Sen fick folk tag i domen från länsrätten och fick reda på hur det egentligen stod till. Att hon slog sin son, lät han leva på välling och gav lavemang dagligen för att hålla igång magen.


OSV OSV, jag skrev i en tråd med henne och försökte förklara att hon måste skärpa till sig, inse sina brister och jobba på dem för att få hem sitt barn. Då gick hon till min blogg och försökte leta fel på mig och fann att jag druckit en folköl mitt på ljusa dagen i november samt att jag nu för några dagar sedan skrev att jag hade en massa disk jag inte orkade få tag i. Hon skrev i tråden på familjeliv och hotade med att soc-anmäla mig för dessa hemska saker ;-)


Så låt henne hållas, det är bara ett psykfall som tack och lov inte kan skada sitt barn mer.

För den som vill läsa hennes dom kan jag maila den :-)


Kommentarer
Postat av: Monika

Jag antar att jag också borde anmälas till soc, för här finns det också disk som ingen orkar ta tag i. Jag skulle gärna läsa domen, så om du vill får du gärna skicka den till mig.

2009-01-16 @ 19:45:58
Postat av: kicki

Detta inlägg kommer anmälas när du skriver om mig i din blogg för det har du INGEN rätt till att göra. jag har aldrig sätt din blogg förut och inte varit intresserad av den heller. Men nu gör du mig så illa tvungen att polisanmäla dig för förtal:(

2009-01-16 @ 19:46:55
URL: http://www.metrobloggen.se/lovemytheo
Postat av: Caly

Jag kan med handen på hjärtat sägga att hon fick enbart välling för några dagarn sen för jag orkade inte göra mat den dagen. Fy vilken dålig morsa man är ;)

Konstigt att hon lever när hon får så dålig kost :D

2009-01-16 @ 19:47:21
URL: http://netra.blogg.se/
Postat av: Beckah



Kicki, det lustiga är att innan DU avslöjade vem jag skrev om så var din identitet faktiskt skyddad här, men det är ju bra att du berättar själv vem du är :-)

2009-01-16 @ 19:51:40
URL: http://beckahbitch.blogg.se/
Postat av: Becka

Helt sjukt hur ni delar ut domen till höger och vänster. Skulle du vilja att alla läste din dom om du hade en?

2009-01-16 @ 19:55:18
URL: http://metrobloggen.se/tiggis
Postat av: Beckah

Tiggis; Hade jag haft en dom som såg ut som hennes hade jag knappast bloggat på nätet om hur synd det var om mig och att jag var världens bästa mamma osv med tanke på att domen är offentlig handling som vem som helst kan beställa. Lite skämmigt när sanningen kommer fram...

2009-01-16 @ 19:57:22
URL: http://beckahbitch.blogg.se/
Postat av: Mian

Du är ju barnslig. Varför sitter du och lägger ut sådana saker i din blogg?? Du har inte rätt att trycka ner nån så som du gör!

2009-01-16 @ 20:00:30
URL: http://www.metrobloggen.se/mian1984
Postat av: Ella

Du är riktigt Patetisk vet du de! Hur faan skulle du känna om någon skulle lämna ut saker om dig?.. Sen att du kallar min syster både för de enna och de andra gör dig bara till en bitter person som tydligen inte har bättre saker för sig.. Tycker synd om dina barn som måste leva med en sån bitter mamma .... Fy faan

2009-01-16 @ 20:02:01
URL: http://ellish.bloggagratis.se
Postat av: Beckah

Mian, jag skrev inte ett ord om henne förrän jag tröttnade. Hon har gått i flera dagar och skrivit sura kommentarer på en massa gamla inlägg. idag vräkte hon ur sig en massa igen så jag tröttnade och skrev ut i min blogg vem det är som kommer och skriver sån skit.



Hade hon inte sprungit här och skrivit skit hade jag inte nämnt henne i min blogg. Enkelt och rättvist.

2009-01-16 @ 20:02:24
URL: http://beckahbitch.blogg.se/
Postat av: Beckah

Ellish, har du glömt att DU för bara några dagar sedan skrev om MIG i DIN blogg ;-)

2009-01-16 @ 20:04:14
URL: http://beckahbitch.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tror du det är sanningen eller? Vill se hur din "sanning" ser ut när den kommer fram. Folk kommer spotta på dig för du skämt ut dig så offentligt bland folk. Du miss sköter dina barn hundra gånger värre en jag någonsin sätt och du är inte rädd att skrytam det heller.

2009-01-16 @ 20:04:53
Postat av: Mian

Men det bevisar att du är omogen!! Du vet att man inte får använda saker som skriven från domen i en blogg. Har du ens träffat henne?? har du vart hemma hos henne och sätt det?? du bara hör massa skit från andra. Men det är ju så när man bara sitter och inte har nåt liv man lever på andra!

2009-01-16 @ 20:07:14
URL: http://www.metrobloggen.se/mian1984
Postat av: Linda

Ja jag är nyfiken på domen så skicka mig gärna adressen :)

linda[email protected]

2009-01-16 @ 20:07:40
URL: http://www.deaduntildark.blogspot.com
Postat av: Beckah



Men alltså ärligt talat.



"Du miss sköter dina barn hundra gånger värre en jag någonsin sätt och du är inte rädd att skrytam det heller"



säger du och då undrar jag, VAD består misskötseln av? Att Alvin får gröt i nappflaska? Att jag en dag var trött och inte ville städa och diska? Att jag drack en folköl till lunch vid ett tillfälle?



Vilket av dem är den värsta misskötseln du sett?



...och vaddå SETT? När såg du mig med mina barn förresten?

2009-01-16 @ 20:07:49
URL: http://beckahbitch.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur kommer det att soc säger till mig att man miss sköter till barn när man inte ORKAR städa när man ger barnet välling istället för att laga mat? säger du nu helt plötsligt att soc ljuger? fast du samtidigt säger att domen är sanning? Du vet verkligen inte vad du snackar om va? men jag VET vad jag snackar om. Och fortsätter du i denna takt så kommer de gå illa för dig. Och det är inget hot, om du vill vända det åt de hållet utan fakta. Du skämmer ut dig själv. Du vet inte vem jag är men du skryter i din blogg om att du har en "dom" som du vill dela ut för att gotta dig i någons elende. vad fan är man för en människa då? en rutten sjuk människa.

2009-01-16 @ 20:12:00
Postat av: Beckah



Fast din ickestädning går inte jämföra med min. Det ligger inte på samma plan och nej mina barn har aldrig någonsin fått välling eller gröt för att jag inte orkat laga mat! Alvin får en flaska på morgonen och en på kvällen. Däremellan äter han LAGAD mat. Visst ibland barnmatsburk men oftast hemlagat. Från han började äta fast föda fick han HEMLAGAD bebispuré. Första gången han åt köpt burkmat var han 13 månader gammal så nej du, jag har då inga som helst problem med att orka laga mat ska du se.

2009-01-16 @ 20:15:20
URL: http://beckahbitch.blogg.se/
Postat av: Anonym

total dagis här.... varför i helvete fortsätter du beckah??? du är inte vuxnare än så??

2009-01-16 @ 20:15:54
Postat av: Anonym

De är olagligt att lämna ut andras domar.

Hoppas du åker ditt på det.

2009-01-16 @ 20:16:11
Postat av: Beckah

jag tycker det är rätt underhållande. Lite som en rolig komediserie på kanal 5 eller så.

2009-01-16 @ 20:16:52
URL: http://beckahbitch.blogg.se/
Postat av: ....

du sänker dig mer än ng annan beckah när du fortsätter..... du är inte vuxen eller?? droppa...

2009-01-16 @ 20:21:54
Postat av: Anonym

Mm för du är så barnslig att du vet inte vart de tar slut, och du kallar dig för mamma?

2009-01-16 @ 20:22:27
Postat av: Beckah

Nej, jag kallar mig Beckah. Mina barn kallar mig mamma.

2009-01-16 @ 20:23:43
URL: http://beckahbitch.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha. gud vad du är barnslig. Du är ingen mamma. Du är en levande fjortis och de är bara tal om tid innan dina barn ryker ur händerna på dig. Stackars sorgliga människa.

2009-01-16 @ 20:26:04
Postat av: Beckah

Men snälla lilla vän. Jag är inte det MINSTA orolig över att förlora mina barn, det skulle aldrig ske lixom :-)



vaddå levande fjortis? brukar de annars vara döda eller vad menar du? Förstår inte det uttalandet.

2009-01-16 @ 20:27:39
URL: http://beckahbitch.blogg.se/
Postat av: Emma

Dom tycker bara det är kul när du svarar! du är en bra människa. Stå på dig!

2009-01-16 @ 20:27:47
URL: http://www.metrobloggen.se/emma198
Postat av: Anonym

Detta är ingen sopa du kan leka med.

Detta är någons liv.

Man leker inte med andras liv.

Du är fan 26år.

Men du låter som en 12åring.

2009-01-16 @ 20:28:39
Postat av: Beckah

Leka med sopor? Usch det låter äckligt.

2009-01-16 @ 20:29:53
URL: http://beckahbitch.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mm du tror så mycket. Lider med dig den dagen de bevisar sig att du har fel. :( stackars sorliga människa.

2009-01-16 @ 20:31:53
Postat av: Mian

koncentrera dig på dina barn istället för att sitta här hela dagarna. håller du koll på dina barn igentligen?

2009-01-16 @ 20:33:52
URL: http://www.metrobloggen.se/mian1984
Postat av: ....

sjukt omoget!!!

2009-01-16 @ 20:33:57
Postat av: Anonym

sopa kan användas till två ord lilla gumman.

Slå upp det i en ordbok så får du se.

Sluta vara så kaxig och besserwisser för de visar sig ju hela tiden att du har fel. De är ingen som tycker du är cool. Bara barnslig. Och fortsätter du som du gör nu kommer du visst förlora dina barn och dom kommer få det mycket bättre utan en fjortis mamma.

2009-01-16 @ 20:34:29
Postat av: Anonym

Släng inte skit när du inte är bättre.

2009-01-16 @ 20:39:45
Postat av: Beckah

Hur många anonyma inlägg går det skriva på en och samma kväll? :-D gäsp pinsamt.

2009-01-16 @ 20:48:17
URL: http://beckahbitch.blogg.se/
Postat av: Heidi

hahahahahahahahahahahahahaha herreguud va e ni för människor??? Hon skulle aldrig förlora sina barn.. att ni ens tror att ni kan "hota" med sånt.. grow up!

2009-01-16 @ 20:52:51
Postat av: Anonym

Tror du "heidi" att man kan gå hur långt som helst och trakasera människor utan att NÅGONTING händer? vilket värd lever du i?

2009-01-16 @ 20:59:18
Postat av: DONNA69

jag tror jag dööööööör av skratt!!!!!!!

2009-01-16 @ 21:05:00
Postat av: Ida

Jag tror jag dör jag med, av skratt. :D Och det är inte åt Beckah jag skrattar, om det nu behöver förtydligas.

2009-01-16 @ 21:15:49
URL: http://1vuxen2barn.wordpress.com
Postat av: Becka

Allt som står i den är ju inte ens sant. Förstår inte hur nåt sånt kan va offentligt.

2009-01-16 @ 21:20:24
URL: http://metrobloggen.se/tiggis
Postat av: Anonym

Du är verkligen en HEMSKT människa vet du om det? Du ljuger i min blogg, leker pajjas på andras bekosnad. Riktigt rutten människa är du. men antagligen slänger du skit på mig för jag hamna på din ömma tå. Man beter sig inte så som du gör, de är verkligen JÄTTE elakt att göra så, vad är du för en människa? Du är verkligen sjuk va?:( usch. får kalla kårar av de du skriver till mig. Usch. har aldrig stött på en så elak människa i hela mitt liv och hoppas vid gud att du förlorar dina barn, eller att du närmare bestämmt dör för du är en HEMSKT och OND människa!:(

2009-01-16 @ 21:22:33
Postat av: Heny

posta gärna domen till [email protected] är du rar ;-)

2009-01-16 @ 21:34:15
Postat av: Heidi

Jag lever i verkligheten och har varit i kontakt personligen av trakasserier och det är just det ni "anonyma" håller på med men vrider och vänder allt ifrån er och lägger det på någon annan för att ni/du inte klarar av att stå för det själva. Du eller ni om det nu är fler än en person, det vet inte jag. Måste må så fruktansvärt dåligt att du/ni måste försöka trycka ner andra för att ni själva ska må "bättre", men jag tror inte det funkar så bra.. eller hur?





Och HUR kan man önska någon människa död?? allvarligt? och du kallar henne HEMSK?!?! Hmm tålå tänkas på!

2009-01-16 @ 21:48:28
Postat av: rebecca

först vill jag säga: väldigt underhållande att läsa vissa kommentarer LOL!!!



Gud vilken hemsk person du är beckah som inte städade en dag! själv har jag inte dammat bokhyllan sen långt innan vår ombyggnad som gjordes ett tag innan jul -08 och "sakerna" i hyllan står fortfarande ihoptryckta.



Lite nyfiken på hur du gör gröten i flaskan verkar ju hur bra som helst att kunna ge i flaska, speciellt på morgonen om man känner sig lite stressad.



hon som skriver att du kommer förlora dina barn.. försöker hon säga nåt till dig..? typ att hon ska se till att soc tar de från dig? menar hon att hon ska hitta på saker om dig för att de ska ta barnen? barnsligt att försöka hotas sådär DET är verkligen fjortisstil!



hahaha soc säger att man missköter sina barn för att man en dag inte orkar städa? i vilken fantasivärld lever den person som påstår de..? jösses! då borde soc ha hämtat mina barn för länge sen för jag städar då inte varje dag.



Btw jag vill me läsa domen och min mail har du. =)

Postat av: Ella

Jo men detta är rena påhop ifrån din sida. Du är en Bitter människa som inte kan ta att du har fel.. De sätt du har målat ut min syster på är knappast din plikt. Allt som står där är inte sant och du som också många andra tror att de faktsigt är sant ni framstår bara som ett par naiva småtjejer som inte har en anning om vad som verkligen har hänt.. Sen tycker jag personligen att de är fel av alla er som tagit del av domen att kasta de i min syster ansikte.. Du om är mamma skulle du villja ha något dylikt kastat i ansiktet dagligen från personer som du inte känner. Jag känner min syster och vet vad hon går för. Hon behöver inte ta skit från en sån som du..

2009-01-16 @ 22:18:24
URL: http:// www.ellish.bloggagratis.se
Postat av: Stina

Jag skulle oxå vilja läsa domen..kan du maila den ?

2009-01-16 @ 22:22:12
Postat av: .....

spelar roll vad du gör beckah... men att skita ner ng är inte nice.... oavsett ...

hoppas du sover gött inatt...

2009-01-16 @ 22:49:04
Postat av: VimsigaMamsen

Du får gärna maila domen till mig, vore intressant att läsa :)



[email protected]

2009-01-16 @ 23:52:55
Postat av: Linda

Jag följde med på familjeliv ett tag, men glömde bort det sen. Men shit, finns det en dom att läsa? Får man vara fräck och fråga om du kan maila den? :-)

2009-01-17 @ 00:57:33
Postat av: Emelie

Jag läste på denna personens blogg och det som fastnade var att hon önskar att dina barn, Victor och Alvin... ska tas ifrån dig men hur kan man önska en sådan hemsk sak till någon annan när man själv varit med om det??!!

2009-01-17 @ 02:14:57
URL: http://emelieblomqvist.blogspot.com
Postat av: Barbro

När man läser era påhopps inlägg på Beckah undrar jag om ni läst kickis alla trådar på fl. Har ni läst hennes blogg ,har ni läst dommen. Har ni frågar er själva. varför säger kicki att hon bodde på det där hemmet för att hennes föräldrar inte hade råd att köpa en lägenhet, har ni frågat er varför kicki ljög om att hon pluggade till socionom. Vore jag närstående eller vän till henne så skulle jag förstå att denna tjej kan inte hålla sig till sanningen ens i dom enklaste sakerna.



2009-01-17 @ 03:15:16
Postat av: caroline (caropia på fl)

Shit vilket drama! Har läst tråden inne på familjeliv och insåg snabbt att det var BS från Kickis sida, håller helt med dig i det här beckah (och det händer ytterst sällan) och den där domen... vart hittar man den? ;-)

2009-01-17 @ 10:51:18
Postat av: Bellanbus (på fl)

Jag skulle gärna vilja läsa domen, försökte nämligen att leta efter den själv när hon startade sin första tråd. Men jag är inte så vass på det kan jag säga och misslyckades.



Vore tacksam om du har lust att skicka över den till mig.

2009-01-17 @ 14:30:09
Postat av: Angelica

Jag vill också gärna läsa domen, jag har följt den här historien och skulle gärna vilja se vad domen grundar sig på. Det vore snällt om du kunde maila den!

2009-01-17 @ 15:40:02
Postat av: EXPOSED

Jag vill gärna läsa.

2009-01-17 @ 18:09:27
Postat av: Knytt1

Vill också gärna läsa domen! Tacksam om du kan skicka den!

2009-01-17 @ 18:13:33
Postat av: Helene

Kan Du maila över domen till mig?

Stort tack på förhand.



[email protected]

2009-01-17 @ 21:14:43
Postat av: Mercedes

Hej! Jag undrar hur många utav dom som följer din blogg, och ogillar den, som tänker på att du faktiskt tjänar pengar på dom :)



Jag kan verkligen inte uttala mig om vem som har rätt eller inte. Du är inte alltid allt för trevlig när du svarar Kicki men hon svarar som om hon vore en super arg 13åring och det kommer man inte långt på. Speciellt inte om man kämpar för sitt barn, då kan det nog vara en bra idé att visa hur mogen man är.



Tänkte även höra om du skulle ha lust att mejla över domen till mig?



Ha det så bra! Lycka till med barn och läsare :)



Mvh M

2009-01-18 @ 18:41:35
URL: http://www.metrobloggen.se/Mercedes
Postat av: Beckah

Jag tjänar dock inte pengar på min blogg.

2009-01-18 @ 19:01:10
URL: http://beckahbitch.blogg.se/
Postat av: Thessan

Ja den kan du gärna få skicka till mig ;)

Men allvarligt så var det faktiskt "skönt" att höra att det inte alls var ett taget barn bara för att soc ville vara elaka. Följde tråden och trodde inte allt stämde

2009-01-18 @ 19:48:04
URL: http://tsundahl.blogg.se/
Postat av: Thessan

Ja den kan du gärna få skicka till mig ;)

Men allvarligt så var det faktiskt "skönt" att höra att det inte alls var ett taget barn bara för att soc ville vara elaka. Följde tråden och trodde inte allt stämde

2009-01-18 @ 19:54:53
URL: http://tsundahl.blogg.se/
Postat av: Maria

Har följt trådarna på fl, din blogg och även K:s blogg, och jag måste säga att inte kan soc ha gjort fel i detta fallet..men man vet ju inte, så om du vill så skulle jag vara tacksam om du ville maila över dommen?



P.S Även fast jag inte alltid håller med dej i allt så tvivlar jag inte en sekund på att du är en fantastiskt mamma till dina pojkar!

2009-01-19 @ 11:50:01
Postat av: Mia

Hej, jag har följt eran "konflikt" ett tag och undrar om du har lust att maila över domen?



Tack på förhand. /Mia



[email protected]

2009-01-19 @ 14:33:26
URL: http://wenne.blogg.se/
Postat av: kan jag få se dommen?

hej,vill du maila mig dommen. jag är bara en nyfiken person som följt den andra tjejens blogg.

2009-01-19 @ 21:16:24
Postat av: tragikomedi

Shit vad tråkigt att du blev avstängd. Har sett dig väldigt mycket på FL och har hållt med dig om mycket! T ex det här med sömnen och 5mm. Jävlar vilket spektakel det har blivit i din blogg! Ska nog ta och börja läsa i den lite oftare, den är ju ganska kul. Är fan också nyfiken på att se den där domen! Det känns som att den där bruden inte har alla hästar i stallet så att säga.

2009-01-20 @ 02:21:02
Postat av: virran

tjena beckah,trist att du försvann, bra att man kan hänga på här iaf! jag har åxå följt den där jävla tråden på familjeliv och bloggens hennes.

Inget konstigt alls att dom gör som dom gör när hon inte ens vill mötas halvvägs på nåt sätt utan bara nej nej nej nej. SKYLL DEJ SJÄLV IDIOT.



Kan du inte maila mej domen? hur du nu kan ha den:)

2009-01-20 @ 19:40:56
URL: http://veronicanoer.blogg.se/
Postat av: Hägris

Hej!

Det här är ju värre än big brother.. Synd att du åkte ut från fl hade varit intressant med en fortsättning, kan jag få läsa dommen?

2009-01-21 @ 21:55:42
Postat av: snutt

Hej!

Skulle jag kunna få en kopia på domen?

[email protected]

2009-01-21 @ 22:51:51
Postat av: Q-tee

Hej följt detta på fl skulle med vilja läsa dommen, känns inte som att K är seriös över huvudtaget man önskar inte barnen från någon om man själv sitter i den sitsen, så funkar det inte i min värld i alla fall. Och Jag undrar har hon alla indianerna i kanoten? Hejjar på dig Beckah

2009-01-22 @ 14:00:38
Postat av: fröken

Har följt alla trådar på fl osv, skulle gärna vilja ta del av domen så jag kan få något svar på varför soc tagit ett barn från sin mamma. Det verkar ju väldigt skumt om barn tas hit och dit och sätts på lvu utan anledning. vore tacksam eftersom sånt här väcker mycket hos andra mammor som mig. Då skulle ju en granne bara hitta på saker och så står soc en dag och tar mina barn. Skulle vara skönt som sagt att få ta del av domen. tack så mycket på förhand.

2009-01-22 @ 18:52:15
Postat av: anneli

Du får gärna maila mig domen, har följt alla trådar om kicki och theo. MVH; [email protected]

2009-01-26 @ 16:19:12
Postat av: cissi

hej posta gärna domen

[email protected]

2009-06-23 @ 09:47:00
Postat av: Malin Rydberg

Hej Beckah!



Jag såg precis dina P.S.-avsnitt och tycker att jag fått en mycket bättre bild av dig genom att se dem, se dig under den perioden, i den situationen. Att jag förstår dig lite bättre som person, var du kommer ifrån så att säga, och att även om vi är HELT olika i de allra flesta sammanhang så har jag fått en helt klart mer positiv bild av dig. (Om än av en negativ anledning så att säga).



MEN! Nu läste jag den här tråden (och jag har läst denna Kickis blogg etc men det spelar ingen roll) och måste säga till dig, eftersom jag har din historia färskt i minnet, att du borde tänka lite på hur det känns med soc och att behöva vara rädd för, eller till och med faktiskt verkligen förlora sina barn.



Jag liksom tappar en del av min nyfunna positiva bild när jag ser att du eldar på en sån här trist tråd och erbjuder dig att maila en dom i ett sådant ärende, SÄRSKILT i ett sådant ärende (och nu menar jag inte på något vis att det skulle finnas minsta samband mellan ditt och denna Kickis erfarenheter eller moderskap men ni har ändå en del gemensamt i er kontakt med soc angående hur ni tar hand om era barn även om det var av helt olika anledningar). Och jag vill verkligen understryka att jag inte på något vis tycker att du verkar vara en dålig mamma, snarare tvärtom.



Jag blir tyvärr inte förvånad över att du gör det, du vet att jag tycker ditt beteende kan vara underligt (om vi ska kalla det något) men nu när jag sett dig, hört dig och känt med dig under den tiden i ditt liv så tycker jag att du borde sätta dig över det här och (hur dålig mamma denna Kicki än må vara) sparka på något annat än det som troligen är det mest tragiska man kan tänka sig hända en mamma, och något du dessutom varit (om än som sagt av helt andra anledningar) i kontakt med och själv mått dåligt över.



Nu är ju den här tråden ett halvår gammal men jag kände ändå att jag ville skriva. Hoppas allt är bra med dig i övrigt och grattis till graviditeten!



//Malin

2009-07-15 @ 01:22:12
Postat av: Jennie edinge

Ni som påstår att ni e en inte riktigt frisk människas syster kompis i allt annat man kan va, skäms ni inte över attnågon ni älskar e encspn sjukt dålig mamma att svensk lag gör så att den oskyldiga pojken får ett annat boende... Personligen så tror jag att allt som hänt till "mammans" nackdel e sant, men ni som menar att det inte e det, exakt vad e det som e falska anklagelser??



Jag hade aldrig erkänt att min syster var en sån värdelös mamma, så lite impad e jag över er.. Ni måste ha rätt roliga släktträffar;-)

2010-02-06 @ 19:13:54
Postat av: Sandra

HAHAHAHAHA!!!! Jag hade en bra kommentar, faktiskt, tills jag läste fighten här nere. (^^,) Du får gärna skicka domen till mig med Beckah :-)

2010-07-10 @ 22:18:27
Postat av: Isa

halloj. här kommer jag inglidandes på ett bananskal ur tomma intet liksom. jag måste helt ha missat denna berömda tråd på fl,kan jag få en länk?? om den finns kvar så klart. sen är jag intresserad av domen också. och JA gott folk,allmänheten HAR RÄTT att kräva ut den från domstolen,jag har precis gjort det på en dömd pedofil i mitt område. så nej,det finns inget lagbrott i det. ha det gött!

2010-07-10 @ 22:18:41
Postat av: Johanna

Hej!

Jag kan bara säga att jag tycker att du gjort helt rätt och absolut inget fel! Kicki var bra korkad som helt enkelt avslöjade sig själv.

Intressant att det har bildats två så tydliga läger kring detta.

Du får gärna maila mig domen, vore intressant att ta del av. Tror knappast att man blir av med sitt barn "bara sådär".

2010-07-10 @ 23:28:39


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback