Post

Lika roligt varje gång posten kommer med traderapaket :-) spännande :-)

Idag kom lite gravidkläder. En tröja som är lite stor än och ett par byxor som var helt fantastiskt sköna! Härligt med tanke på att jag fått dem billigt. Nya är de med :-) både tröjan och byxan.

Jag har listat ut att en stor del av mitt illamående förresten beror på Niferexen ju.

Magen växer så det knakar. Det är inte länge sen ajg inte kände livmodern alls utan vara var nygravidsvullen men nu är den ju flera cm ovanför blygdbenet och magen är en stor kula ju. tror ingen skulle gissa att jag är i 9+5 om de träffade mig. fast på bild ser man ju mindre ut. Bilderna på Alvinmagen ser inte så himla stora ut fast jag var gigantisk i verkligheten i slutet.

...eller ja ....slutet å slutet ;-) redan innan påsk fick jag ju frågan om det var en påskbebis på gång? Lite pinsamt för personen i fråga när jag svarade att jag var beräknad i juli HAH! :-D

Jag tror inte magen blir mindre den här gången, tvärt om. Eftersom den växt så fort redan men jag har nu läst på nätet att det faktiskt är många som känner livmodern i vecka 10, även om barnmorskan igår sa att det inte går!

Kommentarer
Postat av: lilla jag

haha det blir nog en trea och fyra på samma gång :D

2009-02-12 @ 13:11:09
Postat av: Rebecca

hehe är du säker på att du blev gravid på "semestern" då..? ;) nerå borde ju stämma me tanke på att du va på semester veckan innan jul =)

2009-02-12 @ 13:12:26
URL: http://alskadeliam.blogg.se/
Postat av: Beckah

Jag vet att jag hade mens en vecka innan vi åkte typ och jag vet att vi i normala fall är väldigt bra på att skydda oss ...när vi inte är på semester och dricker drinkar och sånt därnt ;-)

2009-02-12 @ 13:20:07
URL: http://beckahbitch.blogg.se/
Postat av: Emma med Noah o Thias

Får vi se någon fin magbild?...

Kanske är två då :) hihi

2009-02-12 @ 13:22:30
Postat av: lisa

som sagt, en trea och en fyra på samma gång kanske? ;)

2009-02-12 @ 14:48:11
Postat av: Beckah

Det är en Didymos och så minns jag inte om det var en Jonas kanske? Något på J iallafall men den är färgad lila så det är ingen standardfärg :-)

2009-02-13 @ 14:46:49


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback