Min lilla stora bebis

Lille plutten!

Gjorde i ordning Alvin med tandborstning och pyjamas och allt och lät honom vara uppe lite sen. Jag satte mig för att kolla vad som finns på TV ikväll på http://www.tv.nu/ och Alvin började bli gnällig. Supertrött. Så han kom och satt i knät och myste någon minut.

Sen började han gnälla och ville ner så jag släppte ner honom och han försvann. Ett par minuter senare skulle jag gå efter och kolla var han tog vägen eftersom det blev så tyst.

Lilleskrutt hade gått in i sovrummet, stängt dörren, släckt lampan, lagt sig i sängen och dragit på sig täcket och hade nästan redan somnat :-o mammas älskling. Så jag bara pussade på honom och gick ut igen, kanske han ville vara ifred, vara stor kille.

<3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: Mammab

haha men åhh så söt!

2009-02-14 @ 07:14:49
Postat av: Linda L2K

Va gulligt!!!

2009-02-14 @ 08:04:05
Postat av: pojkmaffia

åååh vad sött! vilken duktig liten kille

2009-02-14 @ 12:39:53
URL: http://crazyminds.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åååååååh mosters älskling <3<3<3<3<3

2009-02-14 @ 19:07:56
URL: http://ettermyreblaj.bloggagratis.se


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback