Men fuck!

För några dagar sedan kom Alvin och väckte mig med mina glasögon i handen ...i två delar alltså. Det var dessutom andra gången det hände.

Idag gör han det IGEN! Med mina reservglasögon. Nu har jag inga alls! Det kostar 300 kronor paret att laga och det sura är att de glasögon jag tycker om har de inga fler bågar till så jag måste göra helt nya glasögon :-( medan reservglasögonen som är asfula säkert garanterat kommer finnas.

Fan!

Spjälsäng kanske hade varit något trots allt!!! Då går det inte att smyga upp och klättra upp och ta glasögon iallafall!


Kommentarer
Postat av: lilla jag

vad jobbigt. du får låsa in glasögonen eller lägga dom väldigt högt upp. spjälsäng är nog ingen ide dom klättrar ju bara ur den. har inte haft spjälsäng till min minsta.

2009-02-08 @ 09:33:36
Postat av: wivi

Tråkigt med glasögonen! Thilda (ett av mina barnbarn), har förstört ett antal läsglasögon för mig men de kostade bara mellan 10 och 30 kronor!

Ha det bra/Wivi..

2009-02-08 @ 09:37:13
URL: http://popbajare55.blogg.se/
Postat av: donna

ska du ha nya så kolla sen på opticbutiken!!!! svainbilligt

2009-02-08 @ 11:19:46
Postat av: Rebecca

trist :(

2009-02-08 @ 13:35:52
URL: http://alskadeliam.blogg.se/
Postat av: thinki.se

Inte kul detta.

2009-02-08 @ 16:43:55
URL: http://www.thinki.se
Postat av: Anonym

Kanske om du ställer glasögonen så han inte kommer åt dom så slipper du köpa nya.

2009-02-08 @ 18:26:59


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback