11+0

-Vad är klockan?
-LÖÖÖÖRDAG!

(sorry, internt skämt)

Jahapps :-) vecka 12 har anlänt :-) 11+0 idag, redan, kanske jag ska tillägga. PÅ onsdag hoppas jag få lugnande besked, då borde jag ju vara på den säkra sidan sen för bara ett par dagar senare har jag fullgjort de läskiga 12 ju.

Undrar om det blir lyssna hjärtljud eller UL :-) om hon håller med mig om att livmodern är rätt stor kanske hon gör UL även om hon hör hjärtljuden med dopplern? Hoppas. jag har en väldigt väldigt bra BM iallafall som brukar lyssna på en och ha en på allvar. Aldrig håna eller tycka att man är löjlig eller överdriver och sånt.

Kanske tar en magbild idag om jag orkar, men rätt ospännande för den är som förra veckan eller mindre, inbillar jag mig iallafall.

Kommentarer
Postat av: lilla jag

hur är det med magen. är du fortfarand enervös/osäker,. hoppas du hör et tliten hjärtljud sen

2009-02-21 @ 11:17:12
Postat av: Filura

Jag tror inte det är nån fara med din lilla bäbis. Hade vart himlans kul att få se ny magbild faktiskt =)

2009-02-21 @ 11:36:44
URL: http://www.mysfias.se


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback