Vilken cancerunge?!






1. Det heter cancerungen, inte cancer ungen.
2. Det heter somras, inte sommras.
3. Jag är inte naken, jag har ju tomteluva! Har förövrigt även trosor, vilket inte syns eftersom det är en bild av ansiktet och där brukar de flesta (men inte alla) vara nakna.

Det finns naturligtvis fler saker att ta upp angående den här kommentaren men eftersom du uppenbarligen lider av någon sjukdom som förhindrar dig från att bete dig som folk så gissar jag att det inte ens är lönt, du skulle ändå inte förstå det sjuka i vad du just skrivit.


Kommentarer
Postat av: rebecca

Förmodligen någon av nötterna på FB som lallar runt här hos dig och försöker vara elak. :(

2009-12-15 @ 00:10:55
URL: http://geshiia.blogg.se/
Postat av: BeckaHBitcH.se

Jepp, tror det jag med.

2009-12-15 @ 00:12:57
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Helen K

Det där var det vidrigaste jag läst på länge. Hur kan man ens skriva så. IQ fiskmås eller?



Cancer är fanimej inget att skämta om. Fan vad arg jag blir!



Jag hoppas innerligt att din son har den lindrigaste formen och att han får leva ett långt och lyckligt liv :)



Han är så himla söt. Utan överdrift en av dom sötaste bebisar jag någonsin sett :)

2009-12-15 @ 00:15:41
Postat av: BeckaHBitcH.se

Tack Helen <3

2009-12-15 @ 00:16:43
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Kate

Alla griniga bittertanter som stryker lillfia medhårs kan ju fråga sina gubbar vad dom gör under sin tid på internet, kanske dom äntligen får ur sig lite om sina fruar ute på Fb?



P.s Är det fritt fram att dejta Matttias eller?

2009-12-15 @ 01:03:47
Postat av: BeckaHBitcH.se

Jag känner ingen Matttias så jag kan inte svara på det. Min Mathias däremot är upptagen, men du kan ju fråga honom själv, jag bestämmer ju inte över hans liv.

2009-12-15 @ 01:10:43
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Anonym

Fast taskigt att hålla dig fast vid någon som du inte känner kärlek mot sen senast i december förra året.

Blev du svartis eller :p

2009-12-15 @ 01:26:04
Postat av: Nnika

Tråkigt att människor inte kan vara snälla och sprida glädje istället för att vara elaka.



Jag tycker om fotot mycket! Du är jättefin!

2009-12-15 @ 06:55:30
URL: http://nnika.se/wp
Postat av: Jessica P

Fy sådan kommentar..... du är så stark som inte låter sådant gå in! Herregud har folk inget annat å göra än å gnälla på dig? Då borde de ju hålla sig härifrån så de kan koncentrerar sitt gnällande på nån som faktiskt bryr så!



kram på dig å dina underbara ungar

2009-12-15 @ 07:01:29
Postat av: Ika

Men oj hur f*n kan man uttrycka sig så där.? Fy tyckte det var stötande.. =/



Håller verkligen med Helen han är ju underbar Elmer. Så härligt fina ögon.. Och hans hår då han har en otrolig utstrålning..

2009-12-15 @ 07:16:51
URL: http://amorficlya.blogg.se/
Postat av: Melanie

Jag kan inget annat än att skratta! Diggar verkligen din helsköna inställning till såna här saker. Helt underbart! Det gäller att ha huvudet på skaft, och det har du.

2009-12-15 @ 07:22:47
Postat av: ida

Är folk sanna? :-o Hur kan man lämna såna kommentarer ÄVEN om man inte tycker om dig / din blogg ? Mycket underligt tycker jag. Elakt.

2009-12-15 @ 07:55:39
URL: http://1vuxen2barn.wordpress.com
Postat av: Christer Romson Lande

Är det inte till och med så att om man inte kan fråga en människa direkt om det är fritt fram att dejta henne, utan måste gå via en tredje part, så känner man varandra så lite att det helt säkert inte är fritt fram. Så Kate får nog sitta ensam och stryka sin lillfia medhårs i stället för att gosa med Matttias...

2009-12-15 @ 08:10:31
Postat av: Hanna

kommenterade förra inläggert men ser dessa kommentarer..

håller med helen. du har otroligt charmerande och fina barn.. och jag själv hade nog aldrig fixat alla elaka kommentarer..du e stark å en grym bloggare..

2009-12-15 @ 08:45:28
URL: http://knasgravid.blogspot.com
Postat av: Jessica

Ja man vet ju inte om ska skratta eller gråta när man läser en del kommentarer..

2009-12-15 @ 09:15:47
Postat av: klara

du e ju jätteläcker på bilden! en riktig milf! =)

2009-12-15 @ 09:49:48
Postat av: maria

Du verkar vara väldigt stark som låter sånna idiotkommentarer rinna av dig. För det hoppas jag verkligen att du gör!

Jag förstår mig inte på de idioter som verkligen tar sig tid att skriva en kommentar med syfte att såra en annan människa, har de inget eget liv? Varför finner de glädje i att vara elaka? Väldigt konstigt tycker jag...

2009-12-15 @ 09:51:18
URL: http://lillaviggo.blogg.se/
Postat av: Maria

Men GUD vilken kommentar? Har folk inget som helst i huvudet? Cancerungen? Va? Vilken idiot! Usch, sådana kommentarer får en att må illa ju..

Men inte är det väl cancer Elmer har?

Kan du inte spåra IP och anmäla den som skrev kommentaren?

2009-12-15 @ 10:27:20
Postat av: leni*

Men uh... :( vilken hemsk kommentar.

Du är stark som inte tar åt dej! Jag hade ballat ur totalt.

stor kram

2009-12-15 @ 10:34:31
URL: http://vildalillablomma.blogg.se/
Postat av: jennie edinge

hur fan kan ma ens komma på tanken att skriva någotså jävla vidrigt??? vet inte folk att när n familj drabbas utav cancer, att det e en katastroff, oavsett vilken slags cancer det än må vara!!!???



kram till dig och din familj,o försök att inte bli ledsen över någon feg idiot

2009-12-15 @ 12:15:58
Postat av: BeckaHBitcH.se

Maria; nej precis, det är inte cancer. Sjukdomen följs upp och behandlas på barncanceravdelningen och vissa menar att det är en cancer men då handlar det om den maligna varianten och den har inte Elmer (än iaf). De som behöver behandling behandlas som man behandlar cancer.

2009-12-15 @ 12:18:34
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Annica

Det är helt sjukt att folk blir så elaka när de kan vara anonyma, eller de behöver ju inte vara anonyma heller, kan vara riktigt rötägg ändå här ute i cyberrymden. Mobbing på nätet, som här eller av Idol-Eriks flickvän. Människor blir elaka på nätet eller i grupp, ta han killen i Örebro som höll på att dö när de spelade match, då skrek det andra lagets supportar "Låt han dö!". Så skulle man ju inte bete sig ansikte mot ansikte mot någon. Tycker alla skulle tänka på att inte skriva nåt till nån på nätet utan att tänka igenom om de verkligen skulle sagt det rätt ut till personen IRL...

2009-12-15 @ 12:40:47
Postat av: A

fast cancer är det även om det inte är den maligna (elaka) formen.

2009-12-15 @ 12:47:17
Postat av: Johanna M

Jag blir illa berörd av lågbegåvade illasinnade människor. Det har inget med att göra vad jag tycker om den som får höra detta. Att skriva "cancerungen" om ett sjukt barn äcklar mig. Att det är en idiot som inte kan uttrycka sig i skrift förvånar mig inte, de flesta som har alla bestick i lådan kan formulera något mer konstruktivt.

Postat av: BeckaHBitcH.se

A: nej det är det inte. Nästan alla är idag överens om att all form av LCH är en reaktiv (immunologisk/inflammatorisk) sjukdom.

2009-12-15 @ 13:21:17
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Fröken glas

Det där var en riktigt obehaglig kommentar!

Jag tycker iaf att bilden är jättefin!

2009-12-15 @ 13:52:01
URL: http://frokenglastankar.blogg.se/
Postat av: Tanya

Jag blir bara matt och trött. Vad ger folk rättigheter att spy sin galla över främmande människor och dessutom ge barnen elaka tillmälen?

Vart kommer ovannämda kommentar ifrån?

2009-12-15 @ 14:06:54
Postat av: jessica

hahahaha

2009-12-15 @ 14:08:05
URL: http://metrobloggen.se/fitmom
Postat av: Lisa

Fy vilken hemsk kommentar!

Såna där surskallar kan ta och sticka upp huvudet i bakdelen och byta kropp om de inte har bättre för sig än att sitta och försöka göra livet surt för andra människor!

Stå på dig! Du är jätte fin på kortet! Elmer är definitivt ingen cancer unge och nakenheten är enbart vacker! :)

Kram

2009-12-15 @ 15:28:22
URL: http://lisapetri.blogg.se/
Postat av: Sussie

Men gud, jag blir mållös av att läsakomentaren du fått här åvan :-o

Bara att ens tänka tanken att kalla någon för CANCER UNGE liksom :-o Då är det något allvarligt fel!



Du är jättefin för övrigt.

kraam sussie

2009-12-15 @ 15:39:35
Postat av: Martina

Bortsett från allting annat, att ens skriva "cancer ungen" och dessutom med detta referera till ett barn med en sjukdom bara för att man inte uppskattar barnets mammas blogg är för mig så lågt, så vidrigt, så oförskämt att det för mig är alldeles otänkbart att författaren till kommentaren kan vara en normal människa.

2009-12-15 @ 18:40:49
Postat av: A

Jo, beckah CANCER kallas för CANCER oavsett form! LCH är inte cancer men kan utveckas till det senare.

2009-12-15 @ 23:11:01
Postat av: BeckaHBitcH.se

Vad menar du? Cancer heter cancer ja, men LCH är ingen Cancer. Vaddå oavsett form? cancer finns bara i en form: elakartad. det finns ingen godartad cancer. Cancer betyder ju just att den är elakartad.



Godartade tumörer finns, men då är det ingen cancer.



Så jag fattar inte vad du snackar om nu faktiskt.

Så här står det i barncancerfondens folder om LCH:



"langerhans Cell-Histiocytos (LCH) är en ovanlig och gåtfull sjukdom"

...

"Enligt mångas uppfattning idag är LCH inte en cancersjukdom"



Punkt slut.

2009-12-15 @ 23:33:29
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: issa - rappare och låtskrivare

vilken idiot! hur kan man ens skriva så? förstår inte hur människor inte kan ha nån medkänsla..



Anyway, har läst din blogg en stund nu och gud.. vilken livshistoria;O starkt utav dig att skriva om det såhär! och ledsamt och se filmerna på dig och victor när ni bodde på hemmet..



Jag tycker du är stark som kämpar på! lixsom, tagit dig upp hela vägen.. Att du klarar det så bra! såna här saker är bara bevis på att allting kan lösa sig, bara man kämpar.



Jag lär ju forts läsa här! ta hand om dig!

2009-12-20 @ 12:28:03
URL: http://issabellek.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback