Kärlek till läsare...

Kärlek och mitt varmaste tack till alla mina bloggläsare och då kanske framförallt alla goa människor som kommer in och hjälper mig förklara, som försvarar, som backar upp och som fattar vad jag skriver och menar egentligen :-)

Jag fick en bitter kommentar om att jag bara svarar på negativa kommentarer men aldrig på de snälla positiva.

Det är helt sant, jag är urdålig på det. Förlåt! det beror på tidsbrist men jag läser alla kommentarer och blir väldigt glad åt alla snälla och det betyder OERHÖRT mycket för mig. Tack!


Kommentarer
Postat av: hanna

den snor jag åt mig en skvätt ära av:=)

2009-12-10 @ 23:28:04
URL: http://knasgravid.blogspot.com
Postat av: Malin

Jag gillar din blogg! Mest för att jag gillar inlägg som rör till det (inlägg som folk reagerar på, provoceras av, det är kul), alltså gärna hutlöst larviga kommentarer. Det livar upp bloggen och lämnar ingen klischéaktig känsla till "mamma-blogg".



Många är ju bättre på att käfta emot saker de inte håller med om, än att tacka och ta emot bra saker! Men, som mitt motto är; Bara man är medveten om det!

2009-12-11 @ 00:43:55
URL: http://nilam-in-toto.blogspot.com
Postat av: carin

vassego!! =)



Klart man stöttar, så fånigt folk skriver utan någon som helst eftertanke.

Hade varit kul om du kunde komma med feedback på min blogg om mitt lilla (stora) liv.

Din blogg är hur som helst jättebra!! :)

(kollar flera ggr om dagen för det är bra läsning)



mvh carin!

2009-12-11 @ 07:39:41
URL: http://ocultica.bloggsida.se/
Postat av: Jessica P

Funderar lite på ditt babygym du köpte nu till Elmer. Kan en nyfödd använda det? Eller det är bara med sittringen den funkar? Tycker de beskriver så dåligt på sidan du länkar till men tycker det är så underbar sött!



Ha en underbar dag! Jessica

2009-12-11 @ 08:30:32
Postat av: BeckaHBitcH.se

Babygymet funkar utmärkt utan sittring. Det är meningen att man ska lägga dit sittringen tidigast vid 6 mån men det skiter jag i och har den redan nu eftersom han vill sitta.

2009-12-11 @ 08:57:32
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Jessica

Lite kärlek är aldrig fel♥

2009-12-11 @ 09:23:15
Postat av: Anonym

Klart man støtter og berømmer din fine blogg, og dine

herlige innlegg om alt interessant som hender hos deg med dine barn osv. Stå på vennnen <3

2009-12-11 @ 09:42:16
Postat av: Jessica P

Å toppen! Det är så snyggt så du köper jag med ett!

2009-12-11 @ 11:02:18


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback