Göteborgstur

Vart har ni varit hela dan?

Jo vi har varit i Göteborg :-) först besökte vi Mathias farmor och farfaer och sen gick vi till Liseberg. Men faaaan vad KALLT! Helt fel klädda. En bra idé när man ger sig iväg är att kolla temperaturen ute innan man bestämmer kläderna.

Jag frös ihjäl och fick lägga mig i ett varmt bad med Alvin och Elmer när vi kom hem, trots en timmes varm bilfärd hem så hade mina ben och rumpan fortfarande inte tinat upp helt med andra ord.

Sen försökte jag kolla på en film men somnade :-P och vaknade mitt i natten hehe detta har hänt hur många gånger som helst nu typ.

Imorgon ska vi nog hem till Mathias mamma och pappa för barnen ska göra julgodis.

ÄLSKAR nya pellifonen! Jag kunde kolla mailen och bloggen osv när jag var iväg :-)

Nån liten bild från idag kommer nog imorgon :-)

Kommentarer
Postat av: thile

Du trenger søvnen, vennen.

Trevlig med Liseberg-tur, men ikke rolig det er SÅ kaldt!!! Håper du fikk sove mer i natt..

Gleder meg til bilder =)

2009-12-20 @ 09:27:45
Postat av: Helena

Du skrev om tunnröd i något tidigare inlägg, var det något i den här stilen du tänkte dig http://www.tunnbrod.nu/ ? Jag såg att det fanns att köpa i min lokalbutik när jag handlade igår, minns inte priset, men de kan väl inte kosta mycket mer än övrigt bröd. Jag skulle kunna skicka till dig om du står för kostnaden, jag tar inte betalt för att gå till ica, men brödet+porto. Du har min mail här ovan isf.

2009-12-20 @ 10:26:58
Postat av: Annette

Skönt att "höra från dig" :P Måste erkänna att jag har lite abstinens nu ;D

2009-12-20 @ 12:08:23
URL: http://www.annetteskriver.blogspot.com
Postat av: Carolina - Vinn Presentkort på 500 kr hos Buffis Barnkläder!

Nu är tävlingen om det Lundmyrs fina påslakanset avslutad och vinnaren är presenterad i bloggen, kika in och se om det är du som är den lyckliga vinnaren?!

Passa även på att delta i den sista adventstävlingen, den pågår bara tills julaftonsmorgon så det är kort om tid - vinn presentkort på 500 kr på urfina barnkläder! Kram och Lycka till!

2009-12-20 @ 22:41:23
URL: http://carolina1979.se
Postat av: hanna

myyyys..



du lär ha världens flyt.. du vann ju star kitet hos carolina å så tryggve m:=) grattis

2009-12-20 @ 22:45:44
URL: http://knasgravid.blogspot.com
Postat av: Hannele - Mamma till Kevin

Grattis till vinsten:D



Måste säga.att jag är grymt avis nu ;D haha..

2009-12-20 @ 23:11:34
URL: http://hanneler.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback