Fortsatt prickig bebis

Fruktansvärt trött idag! Somnade framför TVn igårkväll, vaknade inatt och satt vid datorn ett par timmar eftersom jag inte kunde sova. Sen la jag mig igen och så skulle Elmer äta och bajsa och stöka lite. Klockan 6 vaknade Alvin...

Elmers prickar är i allra högsta grad kvar. Tycker det ser värre ut men jag kanske inbillar mig. Iallafall är det som värst i hårbotten där det klumpat ihop sig i bubbliga ansamlingar. Ser väääldigt mycket ut som LCH. han har förövrigt haft exakt sånna här prickar vid ett tillfälle när han var typ 1,5 månad och då kunde vi inte förklara det med annat än LCH. Det var ju dock under tiden det fortfarande var aktivt, nu har ju sjukdomen inte synts till på ett tag så när som på några små prickar i hårbotten nyligen men det går ju aldrig säga säkert att något beror på sjukdomen om man inte tar prover.

Asså han ser inte kul ut i hårbotten nu, det ser ut att kliiia! Jag har Mildison hemma men törs såklart inte exprimentera så jag väntar och ser om jag får någon kontakt med sjukvården idag och ska då fråga om Mildison är okej.

Happs nu sprakade det till här i babysittern IGEN! Blöjbyte och sen kaffe! behöver ta tag i tvätt och disk idag också för jag gjorde intye många knop igår kan jag säga.

Ska iväg på möte på Victors skola efter lunch idag också.


Fortsätt svara på julbordsfrågan längre ner :-)



Kom även ihåg röstningen:

~ * ~ *~ * ~ *~ * ~ *~

Glöm inte att rösta i finalen - Bästa gravidbloggen 2009 hos Kidzine
Lägg 1 röst per dag och IP-nummer.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

det kan vara kaffet du dricker som han reggerar på...

2009-12-18 @ 19:12:37
Postat av: BeckaHBitcH.se

Jag har druckit samma kaffe hela hans liv så det är ju inte speciellt troligt.

2009-12-18 @ 19:39:25
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Anonym

ehh...reaktionen kan komma precis när som helst så det är MYCKET troligt.

2009-12-19 @ 14:15:32
Postat av: BeckaHBitcH.se

Ja verkligen MYCKET troligt att det är kaffet. Eller INTE.

2009-12-20 @ 01:18:33
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Anonym

ja faktiskt. testa att vara utan kaffe någon vecka/månad så ska du se att bpde du ich elmer mår mycket bättre!

2009-12-20 @ 13:36:32


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback