Fan va tråååkigt det är!

Snart mat. Mathias har gjort nån fiskgrejs i ungen. Har haft syster K här på kaffe i eftermiddag, kul att se lite andra ansikten är M, A och E hela tiden ;-)

M har varit och handlat med Alvin och lagat lunch och middag medan jag har ägnat dagen åt städning, tvätt och disk.

Faaan va trååååååk! tur Kicki kom hit en sväng så jag iaf slappa falla död ner av uttråkning, nu är det bara på gränsen.

Vad ägnar sig alla andra åt så här i mellandagarna? Ute och jagar fynd på reorna?

Nej nu är maten klar iaf och sen blir det lite mer tråk innan det är dags att tråka sig i säng och tråksova.


GÄSP!

Kommentarer
Postat av: bakeapple

Jag jobbar för fullt, så jag hinner inte vare sig ha tråkigt eller leta rea-fynd.... Nästa vecka blir det lite ledigt iaf.

2009-12-28 @ 18:48:24
Postat av: Emma

Ja vad gör man idag vaknade vi kollade på film till 14:30 efter det gick en sväng och sen nu har vi ätit och just nu kollar ja på tvn och killen körde iväg med tvätt till farmor då ena katten pissat på nya babygymmet så hon lämnade vi iväg idag med... Imon ska min mamma ha eddie och jag, min kille och kin syster ska på rean och på kvällen ska vi på info om babysimmet och killen ska laga en kompis bil.. Ja så ser denna dag ut och imon // Emma

2009-12-28 @ 18:51:34
URL: http://eddiesmammaemma.blogg.se/index.html
Postat av: Helena med Eskil

Ja, det blev lite shopping idag, men Eskil tyckte det var sådär kul att gå i affärer ;-). Hittade en del söta grejer till lillkillen och en hel del till mig och Eskil på KappAhl :-)- I övrigt har jag röjt i garderober och tvättat allt det nya från jul och idag. Ganska lama dagar är det...

2009-12-28 @ 19:19:56
Postat av: Mona

jag väntar på att bebis ska titta ut och har lika tråkigt som du om inte tråkigare...

2009-12-28 @ 19:28:26
Postat av: Anonym

Jag jobbar nu i mellan dagarna så jag hinner inte hitt apå så mycket annat ...mannen e ledig så jag hade gärna oxå varit det! Kram

2009-12-28 @ 19:31:31
URL: http://metrobloggen.se/Dedes
Postat av: Pauline

Jag är hemma..ville inte dra ut i detta glashala väder...Men är i kinna i morgon...en fika kanske...???Jag och kevin ska fika på skreddan...tänkte jag...du är välkommen att vara med...ska till lindex med och sen till barnkammaren...och handla lite mat innan jag drar hem...mat måste man ju ha på nyår...ja hör av dig om du vill ta en fik...på mobilen!!!tack...pauline

2009-12-28 @ 19:40:43
Postat av: Daniel

Jo folk kör rea, jag kör rea på loppis året runt!

2009-12-28 @ 19:54:57
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Jema

Jag har också tråkigt! Jag passade på att spendera en del av dagen på barnakuten för att ha nåt att göra, kanske ett tips ;)

Hoppas du får roligare imorgon!

Kram!

2009-12-28 @ 20:20:07
URL: http://jemaochlivet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fan vad du klagar! Vad förväntar du dig egentligen?

Varför inte bara ta det lugnt.Gå ut då om du är så jävla rastlös

2009-12-28 @ 20:36:59
Postat av: carin

Hejsvejs!!



Nä du, tänk om jag endå hade fått jaga på rean :p

Jag är hemma och tar hand om sjuka barn, Jag, Loke, Leo o Sonny är jättedåliga med feber, hosta och ÖM hals :s

Sen måste jag spara ihop pengar inför storhandling innan bebis kommer om ca 2 v (igångsättning på borås).

Så.. nix, ngt mer spännande var det inte här, mer än att pappan har fått sina fiskar varma efter att ha slarvat med skötseln av killarna.



2009-12-28 @ 20:38:48
Postat av: Fröken glas

Jag är sjuk så det blir inte så mycket mer än att ligga i soffan och snora och glo på tv :)

2009-12-28 @ 20:55:43
URL: http://frokenglastankar.blogg.se/
Postat av: oboy

Är du aldrig ute med barnen? Får inte den känslan när jag läser din blogg. Sätt på dem kläder och gå ut och få lite frisk luft!

2009-12-29 @ 08:46:32
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Bara för att du får en känsla behöver det ju inte ha med verkligheten att göra över huvudtaget, eller hur? :-)

2009-12-29 @ 08:59:05
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Cami

2009-12-29 @ 11:48:20
Postat av: Linda

Hej!



Jag har också tråkigt på julledigheten... Borde plugga men istället läser jag bloggar och surfar runt på Internet, städar och möblerar om. Allt för att slippa plugga. :-)



Att surfa runt och läsa bloggar kan iallafall roa en på lite olika sätt.. idag var det detta citat som fick mig att dra på smilbanden: "Mathias har gjort nån fiskgrejs i ungen." Alltså jag menar absolut inget illa med att påpeka den felstavningen utan mer att det blev en lite komisk innebörd av den. :-)

Hoppas att du snart blir av med dina tristess-känslor och kanske Nyårshelgen livar upp tillvaron!

2009-12-29 @ 20:04:30
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

hehe har inte ens sett att det inte står ugnen :-) äh det får vara så.

2009-12-29 @ 20:43:22
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Anonym

Men hej hur kan ma ha tråkigt när man har två underbara ungar hemma Alvin och Elmer så goa så man smälter när man ser bilderna. Beckah: DIN BÄSTA TID ÄR NU!

2009-12-29 @ 21:02:25
Postat av: Anonym

Beckah du liknar mer och mer en annan bloggarmamma: Kicki som också spyr galla över sina bloggläsare om de inte svarar exakt som hon vill.



Skillanden er emellan är att du kan stava.



Så vad är det för fel med att göra det till en rutin att gå ut med sina barn t.ex 2 timmar om dagen?



Leka, promenera, vara ute helt enkelt.



Detta att du har så tråkigt ....är väldigt konstigt.

2009-12-29 @ 23:30:49


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback