Victor kommer inte hem :-(

Jahapp!

Ringde Victors farmor och farfar för att få veta lite om idag då ingen hört av sig. Senaste budet var när Victor berättade för mig att han skulle komma söndag vid 18-tiden men att han redan pratat med Håkan om att få skjuts hem från Göteborg.

Därför har jag inte varit så noga med att veta exakt tid då han ju skulle ta sig hela vägen hem utan min inblandning. Men iallafall så ringde jag idag för att  kolla av så allt är okej och sånt osv.

Nä då är Victor hos sin pappa igen och någon biljett är inte beställd. Victors farfar ska istället skjutsa hem honom till veckan som kommer för han är ledig då!

Hm...

Jag förklarade att Victor har tid hos sin psykolog på onsdag så det måste bli måndag eller tisdag. Så vi får väl se...

Så himla besviken :-( trodde ju jag skulle få hem pojken idag inte vänta ännu mer :-(

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej!

Tråkigt att inte Victor fick komma hem idag:(

Hoppas att han kommer hem imorgon eller tisdag då så han hinner åka till psykologen.

Kram

2009-08-09 @ 13:54:28
URL: http://fridaigns.blogg.se/
Postat av: Lindisen

förstår att det är en lång väntan. ni har ju varit ifrån varandra så länge nu! men nu börjar din kille bli stor ju och vill upptäcka världen (ja snart alla fall hehe) och testa lite mera gränser =) hoppas snart din son kommer hem =) kramar och tack för dina fina ord, det värmer i den här jobbiga stunden...

2009-08-09 @ 17:39:25
URL: http://www.lindisen81.blogspot.com
Postat av: charlotta

Inget illa menat, men är det inte lite väl mycket att skriva om sonens förehavanden så här? Hans integritet är väl mer värd än att en massa människor (miffon och vanligt folk) läser att han går hos psykolog i din blogg? På vilket sätt gynnar det honom att du outar det så?

Charlotta

2009-08-09 @ 21:22:57
Postat av: Trollis

Ååååh, förstår att du längtar efter honom juh!

2009-08-09 @ 22:02:01
URL: http://www.thinki.se
Postat av: Beckah

Charlotta; vad är det för fel/fult att gå hos en psykolog då?

2009-08-09 @ 23:01:06
URL: http://beckahbitch.blogg.se/
Postat av: Laura

Hur träffades du och Mattias?

2009-08-09 @ 23:29:57
Postat av: Juni

Inget fel att gå hos en psykolog, men fel att basunera ut det för allmän beskådan.

2009-08-09 @ 23:32:40
Postat av: Beckah

Laura; Mathias var tränare i klubben där Victor gick brottning för snart 4 år sedan.



juni; förutsättningen för att det ska vara fel att "basunera ut" det är ju just att det är något fult eller skamligt med det. Ingen hade ju skrivit likadant om jag berättat att han skulle till frisören, eller hur? Så med andra ord tycker de som gnäller att det är värre att gå till psykologen än till frisören och se det tycker inte jag.

2009-08-10 @ 08:12:44
URL: http://beckahbitch.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja jag förstår ju hur du tänker och det är jättebra, det är inget skamligt att gå till psykologen :) Men detta gällde inte dig utan din son och det ska han ju avgöra om han vill att alla andra får reda på, det är ju hans liv, det är ju helt ok om du berättar att du går till en sån för det är ditt liv. Som liten kan sånt vara jobbigt.....

2009-08-10 @ 09:48:31
Postat av: Beckah

Han har inga problem med det :-) de det skulle kunna vara pinsamt inför är väl i så fall skolkompisar men han berätta<r själv öppet om att han går till en psykolog och tycker det är hur normalt som helst :-) precis som att gå till frisören.

2009-08-10 @ 09:51:35
URL: http://beckahbitch.blogg.se/
Postat av: Juni

Men du utgår ju från vad du tycker med dina känslor, har du frågat din pojke om han är ok med det, han kanske tycker det är känsligt just nu vem vet.

2009-08-10 @ 09:56:54
Postat av: ida

fått veta än när du får hem victor? :)

2009-08-10 @ 15:59:37
URL: http://iidaallansson.blogg.se/
Postat av: Beckah

Imorgon efter lunch ska de komma men det tror jag när jag ser det :-/ :-(

2009-08-10 @ 16:00:33
URL: http://beckahbitch.blogg.se/
Postat av: charlotta

"förutsättningen för att det ska vara fel att "basunera ut" det är ju just att det är något fult eller skamligt med det. Ingen hade ju skrivit likadant om jag berättat att han skulle till frisören, eller hur? Så med andra ord tycker de som gnäller att det är värre att gå till psykologen än till frisören och se det tycker inte jag."



Vilken sjujävla slutledningsförmåga..! Bara för att jag tycker att det är fel att skriva om sonens psykologbesök så betyder inte det att jag tycker det är skamligt. Du får väl kalla min synpunkt för gnäll då, men jag tänkte bara på sonens bästa; att det kan vara jobbigt om det skrivs här av dig och sen kommer fram i skolan på grund av det. Det om nåt hade kunnat bli väldigt jobbigt för honom. Men eftersom du påstår att han är öppen med det till alla, inkl klasskompisar, så är det väl ingen skada skedd då. Men JAG skulle inte gjort så. Och jag vet, det är DITT liv och du gör DINA val, men jag har all rätt att ha synpunkter.

2009-08-10 @ 21:52:02


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback