SEEEEEEEEEGT!

Asså... okej knappt 4 veckor till BF, det är lugnt. Det känns till och med kort och nära men nästan 2 veckor till UL känns ofantligt segt och extreeeeemt jävla jobbigt.

Jag vill göra UL nuuuuuuuuuuuuu IDAG fan vad jag har VÄNTAT! Det är det enda jag kan tänka på, hela dagarna finns det med och varje dag känns som 100 år när jag tänker på UL-tiden.

Vette fan hur jag ska stå ut! Det är NÄSTAN så jag skulle kunna köpa ett UL privat för 500 (plus resa till gbg) bara för att få göra min viktskattning nu på en gång.

Blir så avundsjuk på alla andra som får göra UL hela tiden! fan också! Varför får de och inte jag? Varför ska jag vänta TOLV dar till?

Jag är inte det minsta orolig över att det är en stor bebis. Jag vill bara VETA. Det är mitt kontrollbehov som får mig att känna så här. Jag vill VETA om hen väger 3 kilo eller 4 kilo eller till och med 5 kilo nu. Vilket av det som stämmer är skitsamma, jag vill bara VETA! Innan du gnäller; jaaaaaa jag vet mycket väl att viktskattning kan visa åt helvete fel.

Nu ska jag äta frukost, höja blodsockret och bli lite mindre arg...

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag fick göra ul-ljud två ggr i veckan sista sex veckorna. För min dotter hade dålig tillväxt. Hade hellre väntat på en för stor bebis än den oron vi fick ha. Hon var oxå mitt tredje barn. Det bästa med tredje var att man fick åka hem efter sex timmar. Det var skönt. De vill inte gärna ha kvar omföderskor om allt gått bra...men hellre hemma säger jag bara. Lycka till,

2009-08-13 @ 09:47:16
Postat av: Nina

Å jag har bara gjort ett endaste UL : )

Men kanske det blir ett till snart om bebis inte vänt sig, får se får se ...



ha det fint

2009-08-13 @ 10:44:08
Postat av: Lindisen

klart man vill veta! förstår vad du menar! kram

2009-08-13 @ 12:57:34
URL: http://www.lindisen81.blogspot.com
Postat av: Jelika

Jag förstår att du vill veta. Jag har ju tvärtom, att jag vill ha regelbundna ul tills skitungen är född just för att veta hur liten denna kommer att va och vilket sjukhus jag måste åka till!

2009-08-13 @ 16:30:11
URL: http://jelikas.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback