...och där kom tårarna!

Nu kom posten och...

TACK SNÄLLA LINDA! (...och lilla Emilia med såklart ;-) )


En nätkompis (med julibebis -07) har skickat en födelsedagspresent!!! (jag fyller ju på söndag) och jag blev så himla glad och rörd! precis just idag också så kom den här otroligt värmande gesten.

jag fick ett presentkort och ett grattiskort om Jungfrun. jag är nog en ganska klockren jungfru :-) Hoppsan blir ju också en jungfru :-)

Så här står det på & i kortet:

"Du är flitig, ambitiös och noggrann - allt ska vara perfekt. Om det inte är det kan du bli kritisk och petig. Du är ingen drömmare, utan praktisk och realistisk. Tips; Ta en städfri dag och släpp loss!

Vid första anblicken kan du ofta tas för blyg och du har en torr humor somn kanske inte alla förstår! Du är plikttrogen, ödmjuk, noggrann, praktisk och ambitiös, men tenderar även att bli kritisk, pedantisk och ängslig."

TACK igen Linda, du anar inte hur mycket det här betydde för mig idag <3


Kommentarer
Postat av: Trollis

Gulligt då.

2009-08-31 @ 19:10:58
URL: http://www.thinki.se
Postat av: Linda L2K

Vassego!!! <3

2009-08-31 @ 19:40:39
Postat av: donna

aaaaawww <3

2009-09-01 @ 10:09:31


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback