JAAAAA kameran!

Nu funkar min kamera igen MED minneskortet!

Lyckades till slut formatera kortet i kameran istället för i datorn och DÅ gick det :-) Fan så GÖTT!

En ännu större och gladare nyhet är att min älskade son nu sitter i en bil och är på väg hem! ÄNTLIGEN! Han kommer hem IDAG! På riktigt!!! :-D

Efter ett helt sommarlov hos pappa och farmor nästan. Han hade blivit lite bortskämd igår med och fått en massa nya kläder poch fyllt på mobilen och så. Skoj för honom :-) ja alltså det var födelsedagspresent ;-) han fyller ju år på lördag lille pajken.

Nepp nu ska jag ta min nyfunna glädjeenergi och använda den till att beta av lite från veckolistan ;-)

<3 <3 <3



Finepix S5800 har jag.
En billig och klumpig kamera men med superzoom. Helt otrolig zoom faktiskt till det priset.

Kommentarer
Postat av: mitha

va skönt att V äntligen kommer hem=) förstår att du saknat han som fan under sommaren nu!



Gött att kameran funkar med=)



ha en bra dag

2009-08-11 @ 13:06:07
URL: http://himmelohelvete.se/wp/
Postat av: ida

fan så gott att både kameran funkar och att Victor kommer hem :)

2009-08-11 @ 16:02:27
URL: http://www.metrobloggen.se/iidaa
Postat av: bells

https://www.flashback.info/showthread.php?t=976257

2009-08-11 @ 18:14:06


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback