En tur till Kinna

Snart dags för en tur till Kinna då :-) och KLIPPNING! :-) spännande. Jag är fortfarande inte heeelt säker på hur jag ska göra fast syrran blir ju suuur om jag klipper för lite ;-) hon har tjajat.

Men jag gillar ju samtidigt långt hår, även om det är ivägen och ganska risigt...

Risigt förresten - det är hur jag mår. Inte ett dugg bättre idag än igår. Innan jag la mig hade jag gått upp till 85 kilo av samlat vatten. Nu på morgonen väger jag bara 84,5 igen eftyer en natt av massa kissbesök på toa.

Men huvudvärken sitter kvar och känns som när man gråtit en hel dag. pulserande bakom skinnet i ansiktet. Främst vid ögon och näsa.

Mådde vansinnig mycket sämre av att bara gå och lämna Alvin på dagis så minsta ansträngning påverkar ju tydligt. När jag ändå är i Kinna kanske jag borde gå och kolla trycket på barnmorskemottagningen också? Får se hur jag gör.

Ska låna en blodtrycksapparat av en person nu i helgen så jag kan kolla själv. Känns tryggt att ha. Sen är det väl vila som gäller men det är ju omöjligt med allt som måste göras och nej det är inte BARA att säga till M att han ska göra allt istället för det funkar inte.

Tur jag har den lille mannen i huset som hjälper mug en massa :-) Victor har plockat i ordning två gånger den här veckan och dessutom dammsugit en gång <3 Underbara unge! jag ska fixa i ordning hans dator idag också, det har jag lovat.

Återkommer kanske senare med frisyrfoton ;-) :-P

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh det blir spännande atts e foton! Klippte mig igår, men är trist och tråkig och typ toppade mig bara ;-)

2009-08-21 @ 12:05:12
URL: http://zandrisens.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men VILL inte M hjalpa sin hoggravida tjej? Tycker inte du ska behova be. Han borde kunna vara hemma med barnen nar du inte mar bra???? Jag onskar att han bara kunde svara pa hur han tanker. En liten forklaring bara:)

2009-08-21 @ 17:18:55


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback