BM-besök vecka 38+5

Jahapps. Då har jag varit på sista besöket hos min BM då :-) frågade inte om någon hinnsvepning för det kändes jobbigt. Pratade massor om helgen och kommande veckan - hur jag ska orka med.

Jag har gått upp FYRA KILO och SF-måttet har ökat TRE CM på 11 dagar... well well Hoppsan blir nog stor om hen ligger kvar och jäser en vecka till men det var ju väntat så det är lugnt. Bara tungt att släpa omkring på.

Busungen hade vridit sig och lagt sig med ryggen åt andra hållet nu efter att i evigheter så snällt legat stilla i samma position. Undrar varför? Hen låg ju åt det bästa hållet redan.

Här kommer lite siffror som vanligt:

Vecka 38+5

Blodtryck: 136/77
Hb: -
Blodsocker:  -
Vikt:
 88 + 26 kg hittills
SF-mått: 39
Hjärtljud:  ca 130
Läge: huvudet ner och rörlig

Ett mått jag kollar hemma:

Magens omkrets:
124 cm




Kommentarer
Postat av: Cdot

Hej! Måste bara lämna en kommentar, hittade hit för några dar sedan. Känner igen dig väl från FL. Jag är själv gravid med andra barnet och har 14 dar kvar :-) (min dotter är född Okt 07, hon kom 4 dar tidigt)

Var oxå hos BM idag för sista gången förhoppningsvis :-)

Mitt SF mått hade ökat med 2 cm tror jag på 14 dar, det var 35 iallafal och jag hade bara gått upp 1 kilo på sedan sist (prick 2 veckor)



Jag ser verkligen framimot att det är dags snart oxå, är måttligt less men jag ska inte klaga för mycket. Du har mer krämpor än mig och jag förstår att det är jättejobbigt. Hoppas Hoppsan kommer jättesnart! Lycka till!

Btw, superbra info angående amning.

2009-08-31 @ 20:01:03


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback