Tyst här

Ja det har varit änna tyst i bloggen nu det sista :-) jag har inte haft ork att skriva en massa.

idag ser det ut att bli sommar ute - gött! Imorgon ska jag iväg och träffa en massa andra som hänger på sjalbarn.se och sen på tisdag är det dags för första "riktiga" barnmorskebesöket :-)

Det är planeringen nu det närmasta iallafall :-)

Hoppas alla har det bra och att ni har lika somrigt och fint som vi (haha ja jag vet att inte alla ens har bar mark;-))

Kan berätta också att det blir av att åka till lillasyster i maj för det gick som smort på tradera ;-)

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Christer Romson Lande

Hälsa till sjalbarnarna

2009-04-25 @ 11:25:58
Postat av: T r o l l i s

Vad roligt att du fick in lite pengar. Jag bidrog till lite höjningar även om jag inte vann!



Kraaam!

2009-04-25 @ 19:35:17
URL: http://www.thinki.se
Postat av: Elinor

åh va roligt! hur länge blir ni i v-ås?

2009-04-25 @ 20:32:57
URL: http://fundilera.blogspot.com
Postat av: Camilla

Hoppas du kommer iväg till din syster..... ni kommer säkert tycka de är roligt att träffas.... jag vet hur det är, har inte träffat min halvsyster på 7 år och det är så himla synd.

2009-04-26 @ 00:02:58
URL: http://www.pinklady.nu


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback