Pustar ut

Nu har Alvins farmor varit och hämtat honom, luuugnt och skönt :-)

Nu ska jag göra farmors julkort och sedan ska jag ringa runt till företag och ragga jobb. Sånt som är svårt när Alvin är hemma. Alvin ska vara hos farmor (som alltså också är hans dagmamma för den som inte visste det) tills hans pappa hämtar honom i eftermiddag och då är det ju pappa-Alvin-umgänge som vanligt på måndagar så nu är jag bebisledig fram till klockan 20:00 ikväll :-)

Victor kommer såklart hem efter skolan men ska iväg på träning och dessutom är han inte direkt jobbig *s* så det är i princip helt barnledigt tills ikväll :-) Jag behöver sådana här dagar och det står jag för :-)

Nepp nu ska jag sätta igång och photoshoppa och söråpla kaffe.

Kommentarer
Postat av: Mia, frågvis

Hej!



Jag har läst din blogg och via den hittade jag reportaget om dig i MAMA.

Tänkte bara fråga (du behöver inte svara om du inte vill) om du är tillsammans med Alvins pappa eller inte? Du skrev tex i detta inlägg att A är med sin pappa, men jag läste nedan att du ska resa bort med en M. Men det kanske inte är A.s pappa?

2008-11-17 @ 19:32:32


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback