Oh my god - PINSAMT

Linda, Linda...

Varför MÅSTE du alltid vara så pinsam? Varför? Jag förstår inte?!

Jo, jag fattar uppmärksamhetstörsten och den brinnande önskan om att bli SEDD, absolut! Men efter så många år som känd person borde du lärt dig hur man får positiv uppmärksamhet istället för negativ uppmärksamhet. Du ÄR redan känd! Du behöver inte förnedra dig på det där viset för att folk ska se dig, läsa din blogg, betala ditt uppehälle osv.

Du måste ju vetat att det skulle bli FALSKT! Frågan löd "har du någon gång ångrat att det tog slut mellan dig och Micke". Hallå?! Självklart har du det! Så är det med alla i alla förhållanden. Någon gång i ett svagt ögonblick far tankarna igenom "varför gjorde vi slut egentligen". Det betyder ju inte att man sitter och ångrar sig.

Nåja, jag tror det var meningen det måste ju varit meningen bara för att folk, som jag, ska skriva sådana här blogginlägg :-) eller hur Linda? Detta var uppgjort för skandal enbart för publicitetens skull.

För den som inte har en susning vad jag snackar om så är det Sanningens ögonblick och Linda Rosing.

Kommentarer
Postat av: Alexandra Olausson

He he he jag såg det med. det va så att jag blev röd i fejjan pga att jag tyckte hon va så pinsam!

Postat av: lina

fan, missade det programmet!

Hade så gärna velat se det alla pratar om...



2008-11-17 @ 00:46:02
URL: http://flasarn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag kan inte hjälpa det, men på nåt sätt så gillar jag LInda....trots att hon är som hon är. Gillade henne när hon var med i BB och "vanlig" så även om hon beter sig konstigt och säger konstiga saker så är det ändå nåt i mig som ser den osäkra och inte så tuffa tjejen



Fast visst vart det konstigt i tvn igårS

2008-11-17 @ 07:27:48
Postat av: mitha

Mäh var ju jag som skrev innan här hahaha glömde visst namnetS

2008-11-17 @ 08:44:18
URL: http://www.himmelohelvete.se


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback