KODHJÄLP!!!

Seriöst det är flera år sen jag höll på med sånt här. Jag fattar halv sju. Det saknas en del i min blogg som jag skulle vilja ha men inte vet hur jag ska få dit. Jag har hyfsat bra kunskaper så jag är inte helt blåst när det gäller sånt här.

Så ....finns det någon vänlig själ som kan hjälpa mig att få till:

*Synlig besöksstatistik i kanten
*Presentation

Ungefär lite som denna Becka har:
http://mammabeckas.blogg.se/

Hennes blogg är förresten väl värd ett besök ändå, av flera anledningar.

Kommentarer
Postat av: Ella

Ja, det finns nog lika många åsikter som det finns människor. Men jag står fast vid mina.

2008-11-15 @ 19:00:10
URL: http://missjanuary.blogg.se/
Postat av: Lisa

kan tipsa dig om den här bloggen för att få lite hjälp http://www.designadinblogg.se/ :) lycka till!

2008-11-15 @ 19:24:53
Postat av: Anonym

Orka ens att du verkar ha ett internet liv, ja vet skaffa ett riktigt liv ist för att avundas andras.. TÖNT!

2008-11-18 @ 12:54:21
Postat av: Beckah

sniff sniff det luktar anonym get här :-) Undrar vem som är avundsjuk ;-) Hahahahahaha

2008-11-18 @ 12:55:33
URL: http://beckahbitch.blogg.se/
Postat av: Anonym

Moget att ta bort kommentarerna, vågar du inte ens visa folk va dom tkr om dig, MOGET!!

2008-11-18 @ 12:57:16
Postat av: Anonym

Avundsjuk? HA!! på dig då lr?, När jag är 26 år dvs om ett ett par år som kommer inte min fritid att gå ut på o sitta vid internet om jag har en son / dotter på 1 år..

2008-11-18 @ 12:59:22
Postat av: Beckah

Hallå geten, jag har inte tagit bort ETT enda inlägg sen jag startade min blogg. Du 26 om ett par år? Jo tjena, pröva om 20 år typ ;-)

2008-11-18 @ 13:03:38
URL: http://beckahbitch.blogg.se/
Postat av: Anonym

Om jag ska vara helt ärlig, så fick jag tips om att besöka den bitch bloggen pga. att många inte verkar tycka särskilt myk om "beckah" o helt ärligt så måste jag faktikst håll med om att inte tycka om..



Har inte ens en blogg för orka vara "tuff" som alla andra, bonnläpp..

2008-11-18 @ 13:03:44


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback