Jag glömde min systerson

Kalas idag. Tycker det är kalas jämt jag...

Samuel fyller 7 år den 18 november så idag var det kalas för honom klockan 16:00. Det hade Beckah lyckats förtränga. 16:30 ringer syster S och frågar vart jag tagit vägen? "eh...oj, glömde". Packade iordning mig och Alvin och rusade dit och tryckte in lite tårta :-) det behövde min hängbuk ;-)

ALLA var där *LOL* fattar inte hur det kunde få plats... få se 3, 8, hm.. 10 + 2...3.. totalt nästan 30 pers i en liten trea minsann :-)

HAHAHAHA så kul, Alvin hoppade upp i knät på min...eh...min fd svägerskas pappa "A" (ja invecklat) anyway... så satt han där och "A" ba "ja det var länge sen man höll i en sån här liten och jag träffar ju inte din pajk så ofta" eller något sådant sa han till mig.

Födelsedagsbarnets pappa ba "Ja...men det där är ju inte hennes det där är ju Angelicas pajk Tiger".

Hahaha okejdå får väl erkänna att Alvin är lik Tiger ;-) men va fan Tiger fyller 3 i december ju, visserligen liten i växten men ändå :-)

Kommentarer


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback