Irriterad på mig själv...

Slängde ihop julkort förra veckan och skickade in direkt. De var inte ens halvbra!
Nu har jag övat upp mig lite genom att göra julkort åt andra och blivit lite bättre.

Så om jag mitt nöt hade väntat med att skicka in hade årets julkort kunnat se ut så här istället:




Jaja jag får väl ha detta som mail-julkort eller något istället :-(

Så här ser kortet ut som skickades in:



OBS! Bilderna är lite för breda för bloggen så därför blir de avklippta ;-) de ser inte ut så.

Kommentarer
Postat av: Petra

Tycker båda var jättefina, önskar att jag kunde sånt också.

2008-11-20 @ 00:45:19
Postat av: Maria

Skit snygga ju... båda två!!

2008-11-20 @ 21:13:14
URL: http://mariamaroskas.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback