Felvända dygn

Hur gör man? Dethär är ett ständigt återkommande problem iitt liv. Dessa förbannade nätter som inte kan låta mig vara i fred. Jag älskar natten. Jag är så mycket nattmänniska man bara kan bli. Jag är skapt för att vara vaken om nattn, det är då min kreativitet kickar in.

Men resten av världen har svårt att anpassa sig tyvärr så jag får aldrig njuta av mina nätter. Jag måste ändå gå upp tidigt vilket i slutänden alltså bara leder till mindre sömn. Går som en zombie om dagarna men så sent på kvällskvisten händer något. Beckah vaknar! Spelar ingen roll hur lite jag sov natten innan eller hur trött jag varit hela dagen, när kvällen kommer säger det pling och hela jag vaknar till liv.

Rita, skriva, sy, pyssla, allt sånt som är JAG passar mig bäst nattetid.  Varför kan inte världen hänga med?

Kommentarer
Postat av: lina

här är en till med felvända dygn..skit drygt enligt mig..

Och denna natt tillbringar jag med städning..blä.

2008-11-14 @ 02:50:37
URL: http://flasarn.blogg.se/
Postat av: sussie

oj det låter superjobbigt!!!

Speciellt när man har barn så man måste upp tidigt (oftast)

Det är så kul att följa dig för du har så mycket kloka svar på allt och verkar vara en stark människa trots så mycket motgångar!

Kram Sussie

2008-11-14 @ 09:28:56
URL: http://entrebarnsmammasvarld.blogg.se/
Postat av: pernilla

Känner igen mig samma här :D

2008-12-02 @ 16:48:25
URL: http://bampi.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback