Fan hur här ser ut

NU är det julafton!!! Klockan har passerat midnatt.

Det ser ut som fan här hemma men nä, jag orkade inte ta tag i det, det får vara, det är någorlunda rent och ingen disk men stökigt så man skäms. Mest för att det finns så mycket saker som inte har ngon given plats och därför bara dräller överallt.

ORKA!

Vi (jag och M) satte oss och spelade sällskapsspel med Victor istället för att städa ikväll.

Imorgon blir det frukost och kanske att jag orkar fixa i ordning lite + duscha och klä på barnen.  Måste stryka Alvins skjorta först bara. Ska göra det innan jag lägger mig inatt.

Kl 12:00 ska vi vara hemma hos Mathias föräldrar och här kommer något sjukt; vi har så galet mycket julklappar att det inte får plats i bilen och det kommer ju inte bli färre saker på hemvägen, dock tar de ju mindre plats när de är öppnade som tur är. Får se hur vi löser det imorgon.

Det blir sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt mycket saker till barnen i år... FÖR mycket.

Nepp nu ska jag ladda upp bilder till datorn och tömma minneskortet inför imorgon.

Julpuss

Kommentarer


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback