En kommentar

Fick en kommentar:

"din sk blogg verkar vara en städa-sova-gnälla blogg...
och varför jag halkade in här, blev nyfiken på bitch,men här var det allt annat än bitch, mer kärring..."


...och den är inte på något sätt unik. Får massor av liknande både här och i bilddagboken osv. Jag tycker sånt här är spännande. Folk på nätet alltså. De tror och anser att de kan skriva vad som helst till vem som helst och naturligtvis är de alltid anonyma.

Varför skriver man sånt till en person man inte känner? Hur tänker man då lixom? För det första så jävla töntig att man måste vara anonym och sedan skriva något som INGEN någonsin skulle få för sig att säga öga mot öga till en okänd person. Ta samma grej i verkliga livet hahaha då blir det helt sjukt. Om någon skulle gå hem till mig, jag öppnar min dörr och bjuder in personen, hon kikar runt och säger sedan att jag verkar vara en gnällig kärring och mitt så kallade hem är helt ointressant.

Det skulle aldrig hända. Ändå gör folk så ...på nätet alltså. Det är nästan roligt för att det är så sjukt. Jag skäms å dina vägnar "anonym". Anonyma som skriver skit är verkligen de fittigaste av varelser. Tragiska figurer som ingen tycker om i verkliga livet. Utan vänner och utan liv. Det enda de kan göra är att gå runt och skriva sånt här.

Mår man verkligen bra av att skriva så? Det undrar jag. Sen på kvällen när man sitter där i sin ensamhet och funderar över dagens gärningar, hur känns det då? Att man tryckt ner någon man inte känner och dessutom anonymt. Känns det varmt och gott i hjärtat, känner man att det är bra karma?

Nej jag är verkligen inte alltid snäll mot alla på nätet, jag har skrivit min beskärda del jag också, ALLTID under eget namn och stått för det. Den jag skrivit till kan svara, diskutera saken och jag har aldrig någonsin helt oprovocerat halkat in på en sida och skrivit att personen är en kärring baserat på att denna skrivit om städning osv.

Ja vad säger man?

Hoppas det gav dig något, hoppas du myser, hoppas du mår gott nu och kan sova bättre inatt nu när du fått häva ur dig lite. Kram på dig anonym, en så sorglig person som du är så behöver du nog en massa kramar, kan tänka mig att det var länge sedan du fick en kram på riktigt.

Kommentarer
Postat av: Lindisen

jag brukaar oxå få idiot-kommentarer av ANONYMA! så j-a irriterande!

2008-12-30 @ 18:44:18
URL: http://www.lindisen81.blogspot.com
Postat av: ANONYM så det förslår...

ja herre gud för anonyma idioter! vill du veta hur jag tänker... hittar en blogg, beckahbitch, ok tänker jag, nice, en brud med attityd antagligen. Men shit vad dåligt med attityd det var på denna blogg..gnäll gnäll och mer gnäll.

Läser flera bloggar här ute på nätet och din är en av dom mest värdelösaste, enkelt..

tror du inte jag skulle kunna säga vad jag tycker om din blogg live, haha kom till borås så kan vi ta det .... :-) ta nu lite kritik beckah och gör ng nice av det istället....

2008-12-30 @ 18:59:07
Postat av: ☆ Camilla Nordin ☆

Jag förstår dig! Anonyma som påpekar vad man skriver om. Herrgud! Man skriver väl om vad man vill! Det är ju upp till läsaren att bestämma om hn vill läsa eller inte. Tycker man inte bloggen är intressant så läser man inte . Blir oxå arg när nån tror att man tänker ändra sitt sätt att skriva bara för det inte passar dom. Blää!

Fick nämligen oxå en tråkig kommentar av en anonym som tycker min blogg är en skryt blogg.

Jag gillar din blogg precis som den är iallafall!

Puss*

2008-12-30 @ 19:41:01
URL: http://camomillan.blogspot.com/
Postat av: ANONYM så det förslår...

ja herre... jag "en fittig varelse" nice tjejen ..

moget värre....

2008-12-30 @ 20:22:44
Postat av: Sussie

men är det inte DIN blogg och där får du gnälla hur mycket du vill utan att nån ska bry sig ;-)

Ingen tvingar nån puckad ANONYM att läsa!

2008-12-30 @ 20:56:49
URL: http://entrebarnsmammasvarld.blogg.se/
Postat av: OXXO ANONYYYYM

Hahahahaha! Håller med anonym. Halkade in här och hittade en så jäkla sorglig blogg så det är inte sant. Och jag vill tillägga att någon mer omogen 2-barns mor i språket får man leta länge efter. Trodde inte man behövde använda bla könsord för att dryga ut språket. Något annat adverb lär du väl kunna eftersom du anser dig själv så jädra smart.Rätt lågt! Men de du är bra på det är att vända andras ord och meningar så att det blir till din egen fördel. Looser!

2008-12-31 @ 08:14:44
Postat av: thinki.se

Jätte trist att få så'na kommentarer.

2008-12-31 @ 23:29:04
URL: http://www.thinki.se
Postat av: Magdis

Varför har du sånt behov av att fläka ut ditt liv och dina åsikter om du inte tål kommentarer? Du skryter med att du själv varit elak - men att du åtminstone står för det? Jaha, blir det bättre då? Jag kan säga vad jag vill och göra vad jag vill bara jag står för det? Och du kallar folk idioter till höger och vänster så fort de inte tycker som du. Det märks hur fruktansvärt omogen du är.



Ja. Jag tycker du är omogen, och jag står för det. Var det bra nu?



Sedan har jag märkt att du gärna hackar på andras stavning och grammatik. Är det okej eftersom du står för det, och påstår dig vara medlem i Mensa? Bör inte en Mensamedlem som hackar på andra kunna stava själv? Jag är också medlem i Mensa, och jag står för vad jag säger nu, det är ju okej då enligt din logik.



Skriv gärna en blogg, men om du inte tål att folk har avvikande åsikter kanske du ska stänga av kommentarerna helt i stället för att gapa att folk är puckon och allt vad du nu vräker ur dig.

2009-08-12 @ 09:41:31


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback